سگ های نگهبان و جنگی جزو خطرناک ترین نژاد های سگ در ایران و خارج می باشند در این پست قصد داریم که چندین سگ خطرناک را برای شما معرفی کنیم که امیدواریم برای شما مفید خواهد بود.


1. اولین سگ خطرناک و جنگی ایرانی سگ سرابی می باشد که در ایران جزو سگ های نگهبان محبوب می باشد. تعداد زیادی از ایرانیان از این سگ به عنوان سک نگهبان باغ و گله حتی خانه های روستایی استفاده می کنند.

سگ سرابی ( Sarabi ) یک از نژاد های برتر سگ در ایران می باشد که آوازه این نژاد سگ ایرانی باعث شده است که سگ سرابی در کشورهایی مثل آمریکا و انگلیس نیز یافت شود. شباهت نژاد سگ سرابی به نژاد سگ های جنگی دیگر مثل سگ عراقی و سگ کنگال باعث شده است که خیلی از افراد تازه کار نتوانند فرق بین این سگ ها را تشخیص دهند.

برای مطالعه بیشتر در مورد سگ سرابی اصیل رو تکست قبلی کلیک کنید.

 

2. دومین سگ خطرناک که در ایران هم یافت می شود و شباهت متوسطی به سگ سرابی دارد، سگ عراقی جنگی می باشد این نژاد سگ عراقی بسیار سگ قدرتمند و قوی هیکلی است که به صورت اولیه در عراق یافت شد و در حال حاضر در عراق و ایران این سگ وجود دارد و پرورش می بابد.

سگ عراقی که با نام های مختلفی زبان زد عام و خاص است، یکی از بهترین و قوی ترین نژاد های سگ نگهبان در دنیا به حساب می آید.

این سگ با نام های سگ کردی ، سگ پشدر و سگ عراقی معروف است. نژاد این سگ مخصوص کردستان عراق می باشد و در مناطقی از ایران مثل آذربایجان و کردستان به راحتی یافت می شود.

برای مطالعه بیشتر در مورد سگ عراقی اصیل رو تکست قبلی کلیک کنید.

 

3. سگ کنگال ( Kengal ) یکی از بزرگترین و قوی ترین نژادهای سگ نگهبان می باشد. این سگ جزو قدیمی ترین نژادهای سگ می باشد که زادگاه اصلی این سگ منطقه سیواس ترکیه می باشد.

سگ بزرگ کنگال ترکیه یک نژاد جنگی و خطرناک می باشد، نگهداری و تربیت این نژاد سگ برای افراد مبتدی و تازه کار اصلا توصیه نمی شود. سگهای نگهبان دارای خصوصیات و ذهنیت خاصی هستند که در صورت عدم آشنایی کافی با این خصوصیات می توانید به خود یا اطرافیان خود یا حتی به خود سگ آسیب بزنید.

برای مطالعه بیشتر در مورد سگ کنگال رو تکست قبلی کلیک کنید.

 

4. سگ ماستیف ( Mastiff ) یکی از قدیمی ترین گونه های نژاد سگ است. جالب است بدانید که اجداد ماستیف ها به ۵۰۰۰ سال قبل به نژاد molossus برمی گردد. در ابتدا سگ های ماستیف یک سگ جنگی و وحشی به حساب می آمدند ولی در حال حاضر خصوصیات وحشی بودن خود را از دست داده و کاملا اهلی شده اند.

امروزه سگ ماستیف همانند دیگر سگ ها ، همراه بسیار خوبی برای انسان است ، این سگ ها از لحاظ اندازه بدنی بسیار بزرگ هیکل و عضلانی هستند ، در حالی که به خاطر شکل ظاهری که دارند ، آدم احساس خستکی در آن ها را می کند.

برای مطالعه بیشتر در مورد سگ ماستیف اصیل رو تکست قبلی کلیک کنید.

5. پنجمین نژاد سگ جنگی و خظرناک سگ پیت بول می باشد. سگ پیت بول آمریکایی تریر ( Terrie  American Pit bull ) یک نژاد سگ آمریکایی می باشد که در گذشته مردم قاره آمریکا پیت بول را به عنوان یک طعمه برای گاوبازی های خود به کار می بردند. ( همانگونه که امروزه از پارچه قرمز برای این عمل استفاده می شود )

بعدها مزرعه دارها از این سگ برای محافظت از مزرعه  و اموال خود نگهداری کردند که به دلیل رابطه خوبی که می تواند با بچه ها ایجاد کند به داخل خانه ها راه یافت و تبدیل به یک سگ خانگی شد.

برای مطالعه بیشتر در مورد سگ پیت بول رو تکست قبلی کلیک کنید.

 

6 . سگ بولداگ آمریکایی اگرچه ریشه مشخص و دقیقی ندارد ، اما بیشتر تصور می شود که آنها از بولداگ های انگلیسیگرفته شده اند که توسط مستعمره های اروپایی به آمریکای شمالی وارد شده اند.

علی رغم وجود گونه هایی از انواع مختلف سگ ها ، سگ بولداگ نمونه بارزی هستند از سگ های اصلی آمریکایی که از قرون ۱۷ و ۱۸ میلادی نگهداری می شدند. از سگ بولداگ اغلب برای شکار و سگ نگهبان استفاده می شد. متاسفانه در گذشته مردم آمریکا از بولداگ به عنوان سگ جنگی و مبارز استفاده می کردند و با روی آنها ، سگ ها را مجبور به مبارزه کردن با سگ دیگر می کردند.

برای مطالعه بیشتر در مورد سگ بولداگ آمریکایی رو تکست قبلی کلیک کنید.

 

7.  هفتمین و جالبترین سگ خطرناک و جنگی سگ دوبرمن اصیل می باشد. سگ دوبرمن ( German Doberman ) سگ تضاد ها خوانده می شود. اگرجه سگ دوبرمن ژرمن ( دوبرمن نژاد آلمان ) در اذهان عمومی یک سگ وحشی و خطرناک جای گرفته ولی طرفداران آن بر این باورند که نژاد سگ دوبرمن از بهترین همدم های یک انسان می باشد و همچنین این سگ را از وفادارترین سگ ها می دانند که همیشه در نزد انسان است. البته دوبرمن ژرمن با نام دوبرمن پینچر Doberman Pinscher ) نیز نامیده می شوند.

برای مطالعه بیشتر در مورد سگ دوبرمن وحشی رو تکست قبلی کلیک کنید.

 

 

 

 

 


پت پو نژاد ,جنگی ,قبلی ,مورد ,کلیک ,مطالعه ,قبلی کلیک ,تکست قبلی ,کلیک کنید ,مطالعه بیشتر ,برای مطالعه ,برای مطالعه بیشتر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دستگاه جوجه کشی آموزش های همگانی حورا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. وبلاگ باران پریزاد سایتی برای همه اینجا همه چی هست نرم افزار دنیای موبایل و اندروید پنجشنبه ها با استاد ایرانیک