بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی در اقدامی مشترک با هماهنگی دستگاه‌های سطح استان، تعداد ۱۰۰ هزار بسته معیشتی را میان خانواده‌های کم‌بضاعت و نیازمند توزیع کرد.

وی افزود: رزمایش کمک مؤمنانه در استان مرکزی برای یاری رساندن به خانواده‌هایی که در بحران کرونا دچار آسیب مالی و اقتصادی شدید شدند، از روز نیمه شعبان آغاز شده و تا عید سعید فطر ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با بیان اینکه توزیع کمک‌های مومنانه میان نیازمندانی انجام می‌شود که از قبل شناسایی شدند، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و از جمله استان مرکزی، تعدادی از کارگران فصلی و شاغلان کسب و کارهای آسیب دیده که به سبب شیوع این ویروس در کسب درآمد دچار مشکل شدند، به آمار افرادی که کمک‌های مومنانه را دریافت می‌کنند، اضافه شده‌اند.


معجزات علمی قران استان ,مرکزی ,شدند، ,میان ,توزیع ,استان مرکزی ,کمک‌های مومنانه ,میان خانواده‌های ,هزار بسته ,بسیج سازندگی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی اپلیکیشن مویایل فائزه فروشگاه بانه | خرید لوازم خانگی از بانه | فروش اینترنتی بانه دنیای چادر نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی پایگاه تخصصی مهندسی ایمنی و عمران اینجا همه چی هست معرفی کالا فروشگاهی