ما به شما خواهیم گفت که چگونه کاندوم ساخته می شود ، از این کاندوم چگونه ساخته شده و چه آزمایش هایی را انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که کاندوم از بالاترین کیفیت برخوردار است. این نه تنها مطابق با استانداردهای بین المللی است بلکه از آنها فراتر می رود!

 

به همین دلیل است که میلیون ها نفر روزانه از کاندوم استفاده می کنند

تولید کاندوم به همین روش آغاز می شود: برای افزایش پایداری و مقاومت در برابر لاتکس ، مواد شیمیایی به آن افزوده و گرم می شوند. در طی این فرایند ، مواد شیمیایی با لاستیک در لاتکس واکنش نشان می دهند تا آن را قوی تر و قابل اطمینان تر کرده و از پتانسیل حساسیت زایی کم برخوردار شود.

با این حال ، برای جامع بودن آزمایش یکبار دیگر انجام می شود.

سپس لاتکس به مخازن بزرگ ذخیره سازی کنترل شده منتقل می شود.

یک ردیف مداوم از سازندگان شیشه تمیز در لاتکس جایی که آنها پوشش داده می شوند فرو می روند.

فرم دهنده ها چرخانده می شوند تا اطمینان حاصل شود که لاتکس به طور مساوی توزیع شده است.

پس از خشک شدن ، سازنده ها بار دیگر غوطه ور می شوند.

سپس سازندگان از طریق مخزن حرارتی این واکنشهای شیمیایی را تکمیل می کند و تضمین می کنند که کاندوم لاتکس از استحکام و کشش لازم برخوردار است.

سرانجام ، کاندوم ها از قالب ها خارج می شوند ، برای از بین بردن پس مانده های محلول در آب شسته می شوند و با مواد قابل قبول دارویی اسپری می شوند.

آزمایش و باز هم آزمایش

اکنون کاندوم های لاتکس برای بالغ شدن حدود 2 روز ذخیره می شوند.

 

سپس دستگاه تست الکترونیکی سوراخ ها و نواقص را بررسی می کند. سپس آنها به ماشینی منتقل می شوند که آنها را در بسته شخصی قرار می دهد.

این در شرایطی است که روان کننده  و عطر به طور هم زمان به فیلم تزریق می شوند.

ورق ها با مهر و موم حرارتی بوده و دارای تاریخ انقضا هستند. نمونه ای از برگ ها برای نشت و سایر نقایص بررسی می شود.

کاندوم های عمداً در ورق های مربع خنثی می شوند ، زیرا ثابت شده است که کاندوم نسبت به ورق های مستطیلی کمتر استرس دارد. این اکنون یک استاندارد صنعتی است.

خوب . تقریباً تمام شد

. قبل از اینکه کاندوم از کارخانه ارسال شود ، در نهایت بررسی می شود که آیا آنها مطابق استاندارد ملی و بین المللی مربوطه (برای کاندوم لاتکس) را رعایت می کنند.

آزمایش نشت آب: نمونه ای از بیش از 2،000،000 کاندوم در ماه پر از آب است و به مدت یک دقیقه برای معاینه نشت معلق می شود.

تست تورم هوا: آزمایش تورم هوا بر روی نمونه ای از تقریباً 500000 کاندوم در ماه انجام می شود تا مقاومت در برابر شکستگی و کشش را بررسی کند.

در صورت عدم موفقیت کاندوم ، یک تست از بین می رود ، کل دسته ، که می تواند حداکثر 432000 کاندوم را در خود نگه دارد ، دور ریخته می شود!

این توجه به جزییات و استانداردهای دقیق است که باعث شده است که کاندوم توسط مشاوران تنظیم کننده ملی و بین المللی ، وزارتخانه های بهداشت ، بیمارستانها ، دانشمندان و دانشمندان تایید شود.


آموزش های روابط جنسی و شوییی کاندوم ,شوند ,لاتکس ,آزمایش ,بررسی ,نمونه ,کاندوم لاتکس ,مواد شیمیایی ,اطمینان حاصل ,چگونه ساخته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبسایت شخصی مختار ریحانی زاده فایلک محسنین کار mohseninkar مجله اینترنتی ایرانیان سه سوته خرید کن تحویل بگیر مرجع دانستنی های زناشویی و خانواده دایره هک لوارا